بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی

ساخت وبلاگ

آسانسور Skyview Globe Arena ساختمانی گنبدی شکل در قلب استکهلم است. اولین بار در سال 1989 افتتاح شد و یکی از بزرگترین ساختمان های کره ای شکل در سراسر جهان است سرویس آسانسور. در نمای بیرونی ساختمان آسانسورهایی به شکل کره وجود دارد که بازدیدکنندگان را به بالای آن منتقل می کند و منظره چشمگیری از شهر به آنها می دهد.

چیزی که آسانسورهای Skyview را منحصر به فرد می کند شکل و عملکرد آنهاست. همانطور که آسانسورها به سمت بالا و بالای ساختمان حرکت می کنند، طبقه هموار می ماند، بنابراین افراد داخل ساختمان هنگام سوار شدن به زمین نمی افتند یا کج نمی شوند.

بالابر سانتا جاستا لیسبون، پرتغال، یک شهر چند سطحی است. مردم می توانند با بالا و پایین رفتن در خیابان های لیسبون با بالا رفتن از پله ها یا با گرفتن آسانسور در یکی از چندین فونیکولار. گزینه دیگر استفاده از آسانسور سانتا جاستا، تنها آسانسور عمومی باقی مانده در شهر است.

این آسانسور در آغاز قرن بیستم ساخته شد. دارای آهن‌کاری‌های پرآذینی است که به نظر می‌رسد مستقیماً از یک رمان گوتیک بیرون آمده است.

آسانسورهای مسکونی اضافات مناسبی برای خانه هستند که تحرک را بهبود می بخشد، ارزش فروش مجدد را افزایش می دهد و فضای داخلی شما را بهبود می بخشد. پس از آشنایی با مزایای عملی و زیبایی شناختی آنها، ممکن است بخواهید خودتان آن را نصب کنید. از آنجایی که آسانسور خانگی یک سرمایه گذاری قابل توجه است، آموزش ایمنی، قیمت و ساختار مهم است.

 

نگرانی در مورد خطرات آسانسورهای مسکونی قابل درک است، اما سیستم های آسانسور مدرن ایمن تر، قابل اطمینان تر و مقرون به صرفه تر از همیشه هستند. ما به سه افسانه رایج در مورد آسانسور می پردازیم تا بتوانید آینده در دسترس تری برای خود و افرادی که به آنها اهمیت می دهید بسازید. حقیقت این باورهای غلط را کشف کنید:

 

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 142 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:20

غربالگری دقیق مورد نیاز است. Wielkens می‌گوید برای شروع، در مورد توانایی‌های ارائه‌دهندگان خدمات، تجربه در مورد تجهیزات مدیر تأسیسات و اینکه آیا ارائه‌دهنده می‌تواند تعمیرات یا خرید قطعات یا سرویس آسانسور جایگزین را انجام دهد، سؤال کنید.عامل مهم دیگر مربوط به پوشش محلی است. ارائه دهنده چند تکنسین برای پوشش منطقه ای که ساختمان در آن قرار دارد دارد؟ "اگر مشکلی پیش بیاید، تکنسین چقدر سریع می تواند به آنجا برسد تا زمان خرابی را محدود کند؟" ویلکنز می پرسد.

 

بررسی تمام سوابق ایمنی نامزدها ضروری است. گرگ ناگل، معاون پورتفولیوی شرکت آسانسور شیندلر، آمریکای شمالی، می‌گوید: «حفاظت از ایمنی افراد یک عنصر کلیدی» در بررسی فروشنده است. موارد دیگری که باید بررسی شوند عبارتند از ابزارها، فرآیندها و فناوری مورد استفاده برای ارائه خدمات. ناگل می گوید و توسعه حرفه ای داخلی را فراموش نکنید. دریابید که آیا سازمانی بر آموزش و توسعه افرادی که مسئولیت سرویس آسانسور را بر عهده خواهند داشت تمرکز کرده است یا خیر.

 

در جستجوی ارائه‌دهنده خدمات، زومرز توصیه می‌کند شرکتی را انتخاب کنید که «به انجام تعمیرات پیشگیرانه کامل شهرت داشته باشد». مدیران تسهیلات باید در مورد نحوه عملکرد شرکت ها در یک بازار خاص بررسی کنند، زیرا عملکرد یک برند ملی یا جهانی می تواند از بازاری به بازار دیگر متفاوت باشد.

ایده خوبی است که یک ارائه دهنده خدمات با تجربه در خدمت رده خاص ساختمان خود پیدا کنید. انواع مختلف ساختمان ها در مورد حمل و نقل عمودی، از جمله زمانی که می توانند وقفه های ایجاد شده توسط تعمیر و نگهداری را تحمل کنند، نیازهای بسیار متفاوتی دارند. ناگل می‌گوید: «یک ارائه‌دهنده خوب باید بتواند با نقاط درد خاص شما صحبت کند و یک استراتژی برای رسیدگی به آنها داشته باشد.

در نهایت، قبل از امضای قرارداد، شرایط قرارداد را با دقت بررسی کنید. برای مثال، زومرز می‌گوید: «روندی در صنعت وجود دارد که برخی از شرکت‌ها غرامت نمی‌دهند و موافق دفاع از مشتری نیستند». در چنین مواردی، در صورت اقدام قانونی، مالک ساختمان به حال خود دست و پا می زند. Zommers توصیه می کند که مدیران تسهیلات چنین پوششی را در قراردادهای خود با ارائه دهندگان خدمات مشخص کنند.

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور,سرویس انواع آساسنور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 234 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:51

آسانسورها راه حلی رو به افزایش برای بسیاری از املاک تجاری و مسکونی با چندین طبقه هستند و هیچ راه دیگری برای بلند کردن افراد و بسته ها ندارند. سرویس آسانسور آسانسورها طیف وسیعی از اندازه‌ها و مشخصات را پوشش می‌دهند، بنابراین انتخاب آسانسور مناسب برای خانه یا محل کارتان ارزش تحقیقی را دارد که برای یافتن آن لازم است. در حالی که متغیرهای زیادی در انتخاب آسانسور برای ساختمان شما وجود دارد، هفت عامل اساسی وجود دارد که در انتخاب شما باید در نظر بگیرید.

1. محدوده انتخاب
انتخاب آسانسور برای نصب از انتخابی که در دسترس شماست شروع می شود. به طور کلی آسانسورها به دو دسته افراد بالابر و سکوهای بار دسته بندی می شوند. البته بسیاری از انواع آسانسورها را می توان برای هر دو مورد استفاده قرار داد، اما آسانسورهای باری معمولاً سنگین تر هستند و قدرت را بر نرمی سواری ترجیح می دهند. آسانسورهای مسافری معمولا راحت‌تر هستند و آسانسورهایی که برای افراد دارای معلولیت طراحی شده‌اند می‌توانند ویژگی‌های ایمنی مختلفی مانند کمربند ایمنی و نرده‌ها داشته باشند.

2. هزینه های نصب
هنگامی که محدوده آسانسورهای مورد نظر خود را محدود کردید، باید هزینه نصب را در نظر بگیرید. این نگرانی کمتری برای آسانسورها نسبت به بسیاری از تاسیسات به روز رسانی ساختمان دارد. شرکت‌های مسئول نصب رایگان اکثر یا همه مدل‌هایی را که می‌فروشند، هم برای املاک تجاری و هم برای مسکونی ارائه می‌دهند.

هزینه واقعی نصب اغلب بیشتر به ملکی که نصب در آن انجام می شود به جای خود واحد آسانسور مربوط می شود. به عنوان مثال، گاهی اوقات لازم است قبل از اینکه یک واحد خاص به درستی نصب شود، تغییرات جزئی در محل نصب انجام شود. تغییراتی از این نوع ممکن است گران باشد، و فکر کردن در مورد آن قبل از استقرار در آسانسور خاصی کمک می کند.

فکر کردن در مورد اصلاحات ساختاری قبل از انتخاب آسانسور می تواند در هزینه های قابل توجهی در زمان نصب واحد صرفه جویی کند. آسانسورها در اندازه‌ها و پیکربندی‌های مختلف تولید می‌شوند و دارای طیف گسترده‌ای از ردپاها و الزامات نصب متفاوت هستند.

در حالی که اولین انتخاب شما برای آسانسور ممکن است نیاز به تنظیم ریل راه پله و تقویت چند تکیه گاه سازه ای داشته باشد - که همه آنها باید قبل از تحویل آسانسور پرداخت شوند و انجام شوند - صرفاً انتخاب یک مدل کوچکتر یا سبک تر می تواند شما را از هزینه ها نجات دهد. مشکل تغییرات در کل

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 180 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:30

پیشرفت های اولیه بر فناوری نیروی محرکه متمرکز بود. موتورهای بخار در دهه‌های 1850 و 1860، سیستم‌های هیدرولیک در دهه‌های 1870، و موتورهای الکتریکی در دهه 1890 سرویس آسانسور (که در بشالای بالابر آسانسور یا پایین چاله آسانسور نصب شده بودند) آسانسورها را از طریق آرایش‌ها و طرح‌بندی‌های مختلف نیرو می‌دادند. ارتفاعات، پیکربندی های مختلف ساختمان و حرکت عمودی کارآمد. ماشین‌آلات و طناب‌های دوار، پیستون‌های هیدرولیک یا ترکیبی از آن‌ها نیرویی رو به بالا برای کشیدن یا فشار دادن محفظه مسافر و محفظه بار به بالا و توقف ایمن، هموار و دقیق در مقصد مورد نظر ایجاد می‌کنند.

پیشرفت در فناوری نیروی محرکه کنترل گرانش را امکان پذیر کرد، اعتماد عمومی را به آسانسورها تقویت کرد و به موفقیت گسترده ای منجر شد. تبلیغات در ابتدا ریشه های صنعتی آسانسور را با تمرکز بر ماشین آلات نشان می داد (شکل 2)، اما به زودی فضای داخلی مجلل آسانسور تمرکز را به مسافران معطوف کرد و آسانسورها بخشی از هدف معماری یک ساختمان شدند.
کنترل اصطکاک کاهش سرعت و توقف ایمن، کنترل شده، روان آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است.آسانسورهای کششی اصطکاک را متعادل می کنند.

و رابط بین طناب (یا تسمه) و نوار محرک، چه "طناب" یک طناب کنفی، کابل فولادی، تسمه فولادی با روکش پلی اورتان یا عضو تعلیق فیبر کربنی باشد. ابداعات در طناب زدن (با طناب زدن یک به یک و دو به یک، آرایش های هیدرولیکی زیر و روبه رو و طناب دار) و سایر پیشرفت های تکنولوژیکی مجموعه ای از اختراعات را از نیمه دوم قرن نوزدهم تا قرن بیستم به همراه داشت. شکل 3، 4). این پیشرفت ها در ماشین آلات آسانسور و نیروی محرکه به نفع مسافران و معماران بود زیرا آسانسورها سریعتر و بزرگتر شدند.

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 243 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:17

آسانسور های هیدرولیک آسانسورهای ایده آلی برای استفاده در ساختمان های کم ارتفاع یا ساختمان های قدیمی است که در آن آسانسورها باید در مراحل بعدی اضافه شوند. سرویس آسانسور این آسانسورهای هیدرولیکی که ما ارائه می کنیم نیازی به ماشین آلات اضافی در سطح بالا یا زیر زمین ندارند. این آسانسورهای هیدرولیکی که ما ارائه می دهیم، استفاده و نگهداری آسان هستند و برای دوام ساخته شده اند. این آسانسورهای هیدرولیک قبل از ارائه به شما از نظر ایمنی آزمایش می شوند. ما تولید کنندگان، صادرکنندگان و تامین کنندگان برجسته آسانسورهای هیدرولیک از دهلی غربی، هند هستیم.

آسانسور هیدرولیک

هنگامی که وسایل و کالاهای سنگینی وجود دارد که باید از طبقه ای به طبقه دیگر حمل شوند، افراد به آسانسوری نیاز دارند که بتواند بارهای سنگین را تحمل کند و همچنین استفاده از آن آسان باشد. آسانسور Vintec یک تولید کننده آسانسور هیدرولیک است که آسانسورهای هیدرولیک سنگین و سبک را تولید، تامین و صادر می کند که می تواند برای حمل هر نوع کالا و مسافر نیز مورد استفاده قرار گیرد. با کمک متخصصان با تجربه، ما به یک تولید کننده آسانسور هیدرولیک تبدیل شده ایم که طراحی ساده و کاربر پسند تولید می کند که با استفاده از آن این امکان وجود دارد که حتی یک نفر بتواند عملکرد آسانسور را حتی با بار هنگفتی در صورت هیدرولیک بودن آن کنترل کند. بالابر بار

مهندسانی که با ما کار می کنند با تجربه و حرفه ای هستند که می توانند آسانسورهای هیدرولیک با ویژگی های خوب طراحی و ایجاد کنند. ما از استانداردهای بین المللی ایمنی و عملکرد آگاه هستیم، بنابراین بالابرهای هیدرولیک را به شما ارائه می دهیم که این استانداردها را رعایت می کنند.

در آسانسور Vintec، آسانسورهای هیدرولیک را می توان در انواع مختلف مانند آسانسورهای هیدرولیک مسافر، سیستم آسانسور هیدرولیک کوچک، بالابر هیدرولیک کوچک، بالابر هیدرولیک بار و غیره در دسترس قرار داد. و غیره می تواند برای افرادی که به هر دلیلی در استفاده از پله مشکل دارند بسیار مفید باشد. اگر به دنبال گزینه ای هستید که در حد بودجه شما باشد، بالابرهای هیدرولیک بهترین هستند زیرا می توان آنها را با هزینه آسان آسانسور هیدرولیک خریداری کرد.

مینی بالابرهای هیدرولیک از نظر اندازه و شکل بسیار کوچک هستند و در صورتی که مشتری نیاز به جابجایی وسایل سنگین بارها داشته باشد، گزینه خوبی است زیرا به راحتی قابل جابجایی است. سیستم های آسانسور هیدرولیک کوچک برای کارخانه های کوچک مناسب هستند و به دلیل هزینه بسیار کم آسانسور هیدرولیک بسیار مقرون به صرفه هستند.

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 223 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:31

یک عبارت رایج برای زندگی در میان ساکنان ادارات و کاندوهای مرتفع این است که «آسانسور را نگه دارید!» با این حال، قبل از وارد شدن به داخل دستگاه حمل و نقل عمودی، سرویس آساسنور ایده خوبی است که مطمئن شوید کابین آسانسوری که با عجله وارد آن می شوید، یک آسانسور مسافربری است. درست شنیدی آسانسور همیشه برای حمل مسافر طراحی نشده است. آسانسورهایی وجود دارند که به طور خاص برای حمل کالاهای مادی طراحی شده اند و به آنها آسانسورهای حمل و نقل گفته می شود.


اگر کتاب کد انجمن مهندسین مکانیک آمریکا (ASME) که انواع آسانسورها را تعریف می کند مفید نیست - به دنبال ویژگی های رایج زیر باشید که آسانسور باربری را از آسانسور مسافری متمایز می کند:

درهای آسانسور بار معمولاً به جای چپ و راست، بالا و پایین باز می شوند. این روش باز کردن برای صرفه جویی در فضا در بالابر است. درهایی که به چپ و راست باز می شوند به یک بالابر عریض نیاز دارند تا امکان باز شدن وسیع و سهولت بارگیری و تخلیه محموله های گسترده را فراهم کند. درهایی که به سمت بالا و پایین باز می شوند به یک بالابر کوچکتر در ساختار داخلی ساختمان نیاز دارند. بستن درها در آسانسورهای باربری قدیمی معمولاً به صورت دستی انجام می شود، اگرچه درهای آسانسور جدیدتر به طور خودکار بسته می شوند.

دروازه ها یکی دیگر از ویژگی های رایج موجود در آسانسورهای باری هستند. دروازه یک ویژگی ایمنی است که تا زمانی که دروازه و در بسته نشوند از حرکت جلوگیری می کند. آسانسورهای قدیمی دارای دروازه‌های چوبی هستند، در حالی که آسانسورهای جدیدتر دارای دروازه‌های فلزی محکم هستند.

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 140 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:56

آسانسورها در دو دهه اخیر بسیار محبوب شده اند. آنها اساساً در ساختمان های تجاری و آپارتمان ها مورد استفاده قرار می گرفتند، اما در چند سال گذشته، سرویس آسانسور مردم شروع به نصب آن در خانه های خود کرده اند.
 این ورود آسانسور به مناطق مسکونی زندگی را به ویژه برای افراد مسن و معلول آسان کرده است. اگر شما نیز قصد نصب آسانسور در منزل خود را دارید، باید بدانید که انواع مختلفی از آسانسورها وجود دارند که از نظر مکانیسم بالابری متفاوت هستند. با این حال، انواع اصلی آسانسور وجود دارد که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
این انواع شامل آسانسورهای هیدرولیک، کشش با ماشین آلات و کشش بدون ماشین آلات می باشد. در زیر هر نوع به تفصیل توضیح داده شده است:
2. آسانسورهای کششی دنده ای و بدون دنده (با ماشین آلات) مکانیسم بالابرنده آسانسورهای کششی شامل طناب هایی است که از روی چرخی می گذرد که به موتور الکتریکی آسانسور متصل است. این موتور الکتریکی در بالای چاه آسانسور قرار دارد.
این طناب ها وظیفه بالا بردن آسانسورها را بر عهده دارند. این آسانسورها معمولاً برای ساختمان های متوسط ​​و بلند استفاده می شوند و در مقایسه با آسانسورهای هیدرولیک سرعت حرکت بالایی دارند.
وزنه‌ای در این آسانسورها وجود دارد که با متعادل کردن وزن خودرو و سرنشین، عملکرد آن‌ها را کارآمدتر می‌کند، به طوری که موتور مجبور به حمل بار زیادی نیست. این آسانسورها بیشتر به دو دسته تقسیم می شوند: آسانسورهای کششی دنده ای و آسانسورهای کششی بدون دنده.
آسانسورهای کششی دنده ای این آسانسورها دارای یک جعبه دنده متصل به موتور هستند که چرخش چرخ را شروع می کند که طناب ها را حرکت می دهد.
 حداکثر سرعت سفر آنها تا 500 فوت در دقیقه است و آنها می توانند تا مسافتی در حدود 250 فوت طی کنند. آسانسورهای کششی دنده ای دارای هزینه اولیه متوسط ​​و هزینه های نگهداری مداوم هستند. همچنین، وقتی صحبت از مصرف انرژی به میان می آید، آنها در میانه راه هستند.
آسانسورهای کششی بدون دنده چرخ آنها مستقیماً به موتور متصل است.
 آسانسورهای کششی گیرلس تا 2000 فوت در دقیقه سرعت حرکت دارند و می توانند تا مسافت 2000 فوتی را طی کنند. این ویژگی ها آسانسورهای کششی بدون دنده را به تنها گزینه برای ساختمان های بلند تبدیل می کند.
آسانسورهای کششی گیربکس هزینه نصب بالا و هزینه نگهداری متوسطی دارند. همچنین، در مقایسه با آسانسورهای کششی دنده ای، انرژی را به طور موثرتری مصرف می کنند. نکته دیگری که قبل از نصب آسانسورهای کششی باید در نظر داشت این است که آنها به معاینه منظم نیاز دارند. شما باید مطمئن شوید که طناب ها و شیارهای آنها به درستی کار می کنند زیرا با افزایش سن، کشش بین کابل ها و شیار کاهش می یابد. لغزش همچنین منظم تر می شود که منجر به کاهش کارایی می شود که در صورت عدم کنترل می تواند به نوبه خود منجر به عواقب خطرناکی شود.
 

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 226 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:44

آیا کسی هست که هرگز سوار آسانسور نشده باشد؟ با این حال، آیا تا به حال به مکانیسم کار در پشت آسانسور فکر کرده اید؟ یکی از اجزای اصلی محرک آسانسور کابل های بالابر یا کابل آسانسور است. در سرویس آسانسور به آن کابل های مسافرتی نیز می گویند.

کابل آسانسور یا کابل مسافرتی چیست؟
کابل حرکت آسانسور کابین آسانسور را به کنترلر متصل می کند. تمام اطلاعات برق و سیگنال از طریق کابل های متحرک در آسانسورهای سنتی منتقل می شود.انتظار می رود این کابل ها برای مدت طولانی دوام بیاورند. کابل مسافرتی آسانسور یک سیم چند رسانا است که همیشه در حرکت است. میانگین طول عمر 15 تا 20 سال است.

طراحی کابل های آسانسور
کابل های آسانسور از هادی های مسی لخت استفاده می کنند که رسانایی 100% دارند. از آنجایی که مس در برابر خوردگی مقاوم است، به کابل های آسانسور طول عمر بیشتری می دهد. مس همچنین ظرفیت انتقال جریان کابل ها را افزایش می دهد.

کابل های آسانسور طوری ساخته شده اند که تا حد ممکن فشار کمتری به هادی های مسی وارد کنند. این امر عمر کابل ها را حتی بیشتر افزایش می دهد. این سیم ها دارای هسته های سفید با شماره گذاری مشکی و یک هسته ارتینگ سبز یا زرد هستند تا شناسایی را آسان تر کنند.کابل های آسانسور با PVC با کیفیت بالا عایق بندی شده اند. در نتیجه می توانند طیف وسیعی از مواد شیمیایی، اسیدها، روغن ها و قلیاها را تحمل کنند. همچنین این کابل ها به دلیل عایق پی وی سی، مستحکم و مقاوم در برابر سایش هستند.با این حال، بزرگترین مزیت، مقاومت در برابر حرارت و کاهش انتشار دود است. در صورت وقوع آتش سوزی، این سیم ها دود خطرناک کمتری تولید می کنند و از بدتر شدن وضعیت جلوگیری می کنند.

ویژگی های کابل آسانسور
استحکام و عملکرد فوق العاده یکی از ویژگی های اصلی کابل های آسانسور است،آنها ساده برای استفاده، دسته. نصب و راه اندازی نیز ساده است.به خوبی عایق بندی شده و برای استفاده بی خطر است.تولید کنندگان از مواد با کیفیت بالا برای ساخت کابل های آسانسور استفاده می کنند.عایق پی وی سی آن را برای شرایط نامساعد جوی مناسب می کند.این کابل ها در اندازه های متغیر و بسته بندی سفارشی در بازار موجود می باشد.بسته به شکل آنها، کابل های آسانسور به طور کلی دو نوع گرد و مسطح هستند. کابل های تخت از بسیاری جهات بیشتر از کابل های گرد هستند.مزایای استفاده از کابل های مسطح آسانسور
راه حل عملی
کابل های آسانسور مسطح راه حلی عملی برای تقاضای بازار امروزی برای سیم های کوچکتر و باریک تر است. این کابل ها به دلیل ساختار مسطح خود نازک تر هستند. کابل های آسانسور مسطح به دلیل ویژگی گشتاور کم و عمر طولانی برای سناریوهایی که نیاز به مدار غیرقابل شناسایی دارند ایده آل هستند.

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:57

آیا کسی هست که هرگز سوار آسانسور نشده باشد؟ با این حال، آیا تا به حال به مکانیسم کار در پشت آسانسور فکر کرده اید؟ یکی از اجزای اصلی محرک آسانسور کابل های بالابر یا کابل آسانسور است. در سرویس آسانسور به آن کابل های مسافرتی نیز می گویند.

کابل آسانسور یا کابل مسافرتی چیست؟
کابل حرکت آسانسور کابین آسانسور را به کنترلر متصل می کند. تمام اطلاعات برق و سیگنال از طریق کابل های متحرک در آسانسورهای سنتی منتقل می شود.انتظار می رود این کابل ها برای مدت طولانی دوام بیاورند. کابل مسافرتی آسانسور یک سیم چند رسانا است که همیشه در حرکت است. میانگین طول عمر 15 تا 20 سال است.

طراحی کابل های آسانسور
کابل های آسانسور از هادی های مسی لخت استفاده می کنند که رسانایی 100% دارند. از آنجایی که مس در برابر خوردگی مقاوم است، به کابل های آسانسور طول عمر بیشتری می دهد. مس همچنین ظرفیت انتقال جریان کابل ها را افزایش می دهد.

کابل های آسانسور طوری ساخته شده اند که تا حد ممکن فشار کمتری به هادی های مسی وارد کنند. این امر عمر کابل ها را حتی بیشتر افزایش می دهد. این سیم ها دارای هسته های سفید با شماره گذاری مشکی و یک هسته ارتینگ سبز یا زرد هستند تا شناسایی را آسان تر کنند.کابل های آسانسور با PVC با کیفیت بالا عایق بندی شده اند. در نتیجه می توانند طیف وسیعی از مواد شیمیایی، اسیدها، روغن ها و قلیاها را تحمل کنند. همچنین این کابل ها به دلیل عایق پی وی سی، مستحکم و مقاوم در برابر سایش هستند.با این حال، بزرگترین مزیت، مقاومت در برابر حرارت و کاهش انتشار دود است. در صورت وقوع آتش سوزی، این سیم ها دود خطرناک کمتری تولید می کنند و از بدتر شدن وضعیت جلوگیری می کنند.

ویژگی های کابل آسانسور
استحکام و عملکرد فوق العاده یکی از ویژگی های اصلی کابل های آسانسور است،آنها ساده برای استفاده، دسته. نصب و راه اندازی نیز ساده است.به خوبی عایق بندی شده و برای استفاده بی خطر است.تولید کنندگان از مواد با کیفیت بالا برای ساخت کابل های آسانسور استفاده می کنند.عایق پی وی سی آن را برای شرایط نامساعد جوی مناسب می کند.این کابل ها در اندازه های متغیر و بسته بندی سفارشی در بازار موجود می باشد.بسته به شکل آنها، کابل های آسانسور به طور کلی دو نوع گرد و مسطح هستند. کابل های تخت از بسیاری جهات بیشتر از کابل های گرد هستند.مزایای استفاده از کابل های مسطح آسانسور
راه حل عملی
کابل های آسانسور مسطح راه حلی عملی برای تقاضای بازار امروزی برای سیم های کوچکتر و باریک تر است. این کابل ها به دلیل ساختار مسطح خود نازک تر هستند. کابل های آسانسور مسطح به دلیل ویژگی گشتاور کم و عمر طولانی برای سناریوهایی که نیاز به مدار غیرقابل شناسایی دارند ایده آل هستند.

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 134 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:57

تجاری یا مسکونی
آسانسورهای تجاری به طور کلی به گونه ای طراحی می شوند که افراد بیشتری را نسبت به آسانسورهای مسکونی در خود جای دهند. برخی از سرویس آسانسور در آسانسورهای مسکونی تنها یک نفر را در خود جای می دهند زیرا تمایل دارند کاربران کمتری نسبت به همتایان تجاری خود داشته باشند.

خنگان
Dumbwaiters آسانسورهای کوچک ساده ای هستند که برای انجام وظایف حمل و نقل مفید استفاده می شوند. در رستوران ها، یک دمدمی مزاج می تواند هنگام جابجایی غذاها و ظروف بین طبقات مفید باشد.

افکار نهایی
قبل از نصب آسانسور در ساختمان چند طبقه خود، باید دینامیک ساختمان را بدانید. ساختمان مسکونی است یا تجاری؟ همچنین باید بدانید هزینه آسانسور مورد نیاز سازه شما چقدر خواهد بود. اگرچه آسانسورها می توانند سرمایه گذاری گرانی باشند، راحتی و سهولت استفاده اغلب دلیلی جذاب برای اضافه کردن آسانسور به سازه بعدی شماست.

آسانسورها بخش مهمی از طراحی ساختمان – مسکونی یا تجاری – هستند. اما کدام نوع آسانسور را باید انتخاب کنید؟ در این پست با چهار نوع اصلی آشنا خواهید شد. علاوه بر این، در مورد ابعاد مختلف برای دستیابی به اهداف حمل و نقل مورد نظر خود خواهید آموخت.
آسانسورها وجه اشتراکی با دیگر فناوری های حیاتی اما غیرقابل چشم پوشی در زندگی ما دارند: ما آنها را بدیهی می دانیم. اما، درست مانند اینترنت یا آب گرم خانه شما، وقتی آسانسورها به درستی کار نمی کنند، ما به سرعت اذیت می شویم.

از آنجایی که آسانسورها اغلب قهرمانان نادیده گرفته ساختمان هستند، احتمالاً برای طراحی خوب آسانسور تحسین زیادی دریافت نخواهید کرد. با این حال، مهم است که به فرآیند طراحی با دقت نزدیک شوید تا همه عناصر ساختمان مانند یک تیم خوب با هم کار کنند.

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 358 تاريخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:10

برای خدمات با کیفیت آسانسور چقدر باید پرداخت کنم؟

بزرگترین اولویت شما در هنگام ارزیابی یک شرکت خدمات آسانسور باید بازگشت سرمایه شما باشد. وضعیت آسانسور شما بر یکپارچگی ملک شما تأثیر می گذارد. با در نظر گرفتن این موضوع سرویس آسانسور، حتما یک شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور را انتخاب کنید که به زمان و بودجه شما احترام بگذارد. در ، ما معتقدیم که خدمات عالی به معنای هزینه زیاد نیست. ما خدمات مقرون‌به‌صرفه و ساختارهای قیمت‌گذاری واقع‌بینانه را ارائه می‌کنیم که نیازهای خدمات شما را در عین رعایت بودجه شما اولویت‌بندی می‌کند.

تعمیر و نگهداری پیشگیرانه آسانسور چیست و چرا اهمیت دارد؟

تعمیر و نگهداری پیشگیرانه آسانسور عمر تجهیزات شما را طولانی می کند، نیاز به تعویض عمده را کاهش می دهد، به جلوگیری از تماس های غیرضروری خدمات کمک می کند و خطرات و نگرانی های ایمنی را کاهش می دهد. بازرسی معمول، روغن کاری و تنظیم می تواند آسانسور شما را برای مدت زمان طولانی تری در شرایط کارکرد بهتر نگه دارد. تکنسین های ما حامیان نگهداری پیشگیرانه به عنوان کلید عملکرد بلند مدت هستند. ما با شما همکاری خواهیم کرد تا یک برنامه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه مقرون به صرفه با توجه به شرایط فعلی، ساخت، مدل و استفاده از تجهیزات شما ایجاد کنیم.

در یک تکنسین تعمیر و نگهداری آسانسور باید به دنبال چه چیزی باشم؟

وقتی صحبت از مراقبت از تجهیزات آسانسور می شود، شما یک تکنسین ماهر و آگاه می خواهید. شرکت آسانسوری را بیابید که از مکانیک های حمل و نقل دارای مجوز استفاده می کند و سرمایه گذاری زیادی در توسعه آنها انجام می دهد. از درخواست مراجع یا جویا شدن در مورد گواهینامه ها و آموزش آنها نترسید. به تیم تعمیر و نگهداری آسانسور خود اعتماد کنید و در راه ایجاد یک مشارکت پایدار هستید.

چه چیزی در سرویس آسانسور را از بقیه جدا می کند؟

در ارائه خدمات با کیفیت آسانسور و پله برقی برای مشتریان تجاری و مسکونی سرآمد است. تکنسین های منتخب ما بسیار ماهر هستند و به طور مستمر آموزش دیده اند تا خدمات تعمیر و نگهداری کامل آسانسور را با هزینه مناسب ارائه دهند. ما درک می کنیم که حمل و نقل عمودی قابل اعتماد بر یکپارچگی ساختمان شما تأثیر می گذارد، به همین دلیل است که ما قهرمان تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و تعالی خدمات هستیم. با بیش از 80 سال تجربه ترکیبی، رویکرد مشتری مدار ما ما را به عنوان شرکتی متمایز می کند که می توانید در مورد نیازهای خدمات آسانسور یا پله برقی خود به آن اعتماد کنید.

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 235 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:28

یکی از بزرگترین شرکت های نوسازی آسانسورما همچنین نوسازی آسانسور را ارائه می دهیم.مانند سایر تجهیزات مدرن، آسانسورها تکامل یافته و فناوری آنها بهبود می یابد.سرویس آسانسور آسانسورها هوشمندتر، سریعتر و ایمن تر از مدل های اصلی خود می شوند.
اگر خانه یا فضای تجاری شما آسانسوری دارد که دیگر مطابق با کد نیست، باید آن را به روز کنید.آسانسور سراسری می تواند در این زمینه کمک کند! ما می‌توانیم هر آسانسوری را مدرن‌سازی کنیم و آن را به کد ارتقا دهیم تا ایمن، سریع و مؤثر باشد.

علاوه بر این که یک شرکت خدمات آسانسور مسکونی معتبر و شناخته شده است، آسانسور سراسری دارای آسانسور، آسانسور، دمبله و غیره با کیفیت بالا نیز برای فروش آنلاین است.اگر در بازار بالابر ویلچر تخصصی هستید، ما آنهایی را نیز برای خرید در دسترس داریم.برای دریافت کاتالوگ رایگان یا دریافت قیمت سیستم آسانسور برای ملک مسکونی یا تجاری خود امروز تماس بگیرید.

دپارتمان تعمیرات استنلی به گونه ای طراحی شده است که آسانسورهای شما را در سریع ترین زمان ممکن و با هزینه کارآمد راه اندازی کند. ما یک رویکرد مشاوره ای اتخاذ می کنیم و مشتریان خود را در هر مرحله از فرآیند، از ایجاد یک محدوده کاری، درخواست مجوز و برنامه ریزی کار در مورد نیازهای مستاجر ساختمان، راهنمایی می کنیم.

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 276 تاريخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:08